Kleppen dicht!
Visie
Hoofdstukken
Hoofdstuk 1 – Introductie
Hoofdstuk 2 – Interactie
Hoofdstuk 3 – Instructie
Hoofdstuk 4 – Toetsen en beoordelen
Hoofdstuk 5 – Recht doen aan verschillen
Hoofdstuk 6 – Leerlingproducten
Hoofdstuk 7 – Samenwerkend leren en communiceren
Hoofdstuk 8 – Onderwijs organiseren met ICT
Hoofdstuk 9 – Onderwijs met ICT organiseren
Hoofdstuk 10 – Niet het laatste hoofdstuk
Toepassingen
Over de auteurs
Training & Advies
Lezing
Inspiratiesessie
Themasessies
TPACK Triplets
Training
Traject
Train de trainer
Werkweek
Kleppen Open! (leergang)
KD! iCoach (leergang)
Blog
Kleppen dicht!
Visie
Hoofdstukken
Hoofdstuk 1 – Introductie
Hoofdstuk 2 – Interactie
Hoofdstuk 3 – Instructie
Hoofdstuk 4 – Toetsen en beoordelen
Hoofdstuk 5 – Recht doen aan verschillen
Hoofdstuk 6 – Leerlingproducten
Hoofdstuk 7 – Samenwerkend leren en communiceren
Hoofdstuk 8 – Onderwijs organiseren met ICT
Hoofdstuk 9 – Onderwijs met ICT organiseren
Hoofdstuk 10 – Niet het laatste hoofdstuk
Toepassingen
Over de auteurs
Training & Advies
Lezing
Inspiratiesessie
Themasessies
TPACK Triplets
Training
Traject
Train de trainer
Werkweek
Kleppen Open! (leergang)
KD! iCoach (leergang)
Blog
mrt
25
IMG_4685
25 maart 2017
Michel van Ast
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
E-Mail
Leave a reply
Reactie annuleren
Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Vereiste velden zijn gemarkeerd met
*
Meest recente berichten
Doordacht digitaal
Workflowy: Georganiseerd het schooljaar in!
Padletsuccesje
Wordclout
TPACK Triplets is er!
2015-2016 - Kleppen dicht!